Wake-up smoothie

27-03-2014 10:35

Wat een druk weekend en begin van deze week. Ik denk toch dat ik er niet voor gemaakt ben: feestjes. Heel erg gezellig en ontzettend leuk maar het legt zo'n beslag op mijn energie. En ik wil toch graag alles meedoen, mijn gezicht laten zien. Wanneer ik midden in de drukte zit, kan ik nauwelijks prioriteiten stellen, dan draait alles bij mij op perfectie. Maar waarom? Dat denk ik nu, want wat als ik dat ene avondje had laten schieten, dan had ik misschien ook andere mensen minder teleurgesteld. Maar waarom denken wij mensen dat, dat we alles perfect moeten doen voor de ander, terwijl het voor jezelf kiezen misschien wel meer oplevert? Niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Hmm, toch weer stof om over na te denken...
Nu even tijd voor mezelf, op de bank, met deze heerlijke smoothie, genieten!

Ingredienten:
* 2 eetlepels kokosroom (bovenste laag van een blik kokosmelk)
* 1 banaan
* Flinke handvol bevroren frambozen
* 1 eetlepel rauwe cacoa poeder of nibs
* 1 eetlepel chiazaad
* Klein handje hazelnoten
* half theelepeltje cayennepeper
* Water om te verdunnen

Blend alle ingredienten in de blender. Voeg extra water toe wanneer het geheel te dik is. Schenk de smoothie in een leuk glas, doe er een gezellig rietje in en garneer het geheel met kokossnippers en/of frambozen.

Geniet ervan!

Wake-up smoothie

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht