Verbreed je kennis met nieuwe info!

Vrijdag 16 mei 2014
en 
Donderdag 29 mei 2014
geef ik van 20.00 - 22.00 in Heiloo een infoavond over natuurvoeding.
 
Wil jij eindelijk ook eens weten wat er nu waar is over voeding? Waarom wordt er zoveel geschreven, is dit allemaal verschillend en wat is er nu van waar? Er zijn een aantal basisprincipes die voor iedereen gelden. Ik geef info over de waarheid achter onder andere vetten, koolhydraten en eiwitten. Ook leg ik uit waarom dieten niet werken, net als calorieen tellen. Daarnaast geef ik tips over het gebruik van superfoods. En er is nog veel meer te vertellen, zodat jij een goede start kunt maken met de juiste voeding voor jou! 
 
Kom jij ook?
 
De infoavond kost 15 euro inclusief een kopje koffie of thee en een lekkere gezonde snack! 
Voor meer info en om je op te geven, stuur een email naar info@lekkernatuurlijk.com
 
Hopelijk tot snel, want een gezond en vitaal lichaam begint bij jezelf! 
 

Lekker Natuurlijk

Is het lekker 'natuurlijk', of 'lekker' natuurlijk? Het antwoord: allebei!

Drukke dag: opstaan, douchen, racen naar de trein om optijd te komen, overvolle trein, dan maar ontbijten op het werk, volle werkdag, thuis nog even emails beantwoorden, sporten, nog even naar die vriend of vriendin.

Ik denk dat iedereen een dag als hierboven wel (eens of regelmatig) meemaakt. Vaak staan we niet stil bij wat we eten en doen we het enkel omdat het moet. Het lichaam is een sterk bouwspel, maar vergelijk het bijvoorbeeld met Kapla: je kunt tot het uiterste doorgaan en dan stort het zo maar in.
Voorverpakte maaltijden, pakjes, zakjes, afhaal, het lijken goede en voedzame maaltijden. Vooral omdat er vaak een ik-kies-bewust logo opstaat. Het is voeding, en je lichaam wordt er mee gevuld, maar wordt je lichaam er ook mee gevoed? Door het reguliere voedingspatroon van mensen kunnen heel wat ongemakken ontstaan: buikklachten, vermoeidheid en eeuwige honger. En dat kun je nu niet gebruiken op een drukke (werk)dag. Voeding die je lichaam daadwerkelijk voedt is voor ieder persoon anders. Daarbij zult u misschien de vraag hebben, 'wat is voor mijn lichaam nu het beste'?

Het valt in ons huidige voedingspatroon niet mee om de juiste voeding te kiezen, en daar kunt u misschien wel wat hulp bij gebruiken. Als natuurvoedingsadviseur begeleid ik mensen naar een voedingspatroon die bij hun levensstijl past. Een voedingspatroon zonder kunstmatige toevoegingen, maar puur, bewust, natuurlijk voedsel, dat ook nog eens lekker is!
Stuur gerust een mail, of bel even voor meer informatie.

Tot snel !


Superfood.nl

Volg Lekker Natuurlijk op Facebook: